thespacetree.com: Dijital Pazarlama
Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, tüm kanallarda pazarlama üzere terimlerden hangisini tercih ederseniz edin, müşteriniz yahut potansiyel müşterinizle tüm dijital kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Mevrut kutusundan sosyal ağlara ve dizvücutü bilgisayarlar, tabletler, sıkıntısızıllı telefonlar genelinde günümüzün tüketicileri sorunsuzca akım ederken sizden bile aynı yerlerde olmanızı, problemsiz ve entegre bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Başarılı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı bulunmak muhtevain en yaygın kullanılan dijital pazarlama yayınlarının ayrıntılı açıklamalarını aşağıda bulabilirsiniz: E-posta ile pazarlama E-posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları aracılığıyla kullanılan, en müzelik ve en hayır bilindik dijital pazarlama formlarından biridir. E-posta ile pazarlama sayesinde çeşitli müşteri yolculuğu bahsetme noktalarında müşteri verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak muhtevain sınıflandırır ve en nihayetinde onları e-posta liste(leri)nize ekleme izni kızılırsınız. E-posta içinde ne olduğu; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz hakkındaki haberler, kişiye özel teklifler, müşteri başarı hikayeleri, örnek fenomen incelemelerine bağlantılar ve yol özetler ya da iş özetleri karşı bilgelik muhtevaerebilir. E-postalarınızın çabucak silinmek adına açılmasını ve okunmasını yağdırmak muhtevain valör tutmak ciddi önem taşır. Kişiye özel muhtevaerik ve ilişki çekici teklifler iştirakı tezyit etmek dair çok kâre yarar. E-posta ile pazarlama hem konuşma hem bile bilimdir. E-postalarınız ve dijital varlıklarınız cazip ve ilişki çekici olmalıdır. Bununla yanında çok skorda e-posta göndermekle yeterince göndermemek ortada bir balans yapmak zorundasınız. Video pazarlama Video en tabütüvanlü dijital pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya bayılıyor. âlem ve taharri muhtevain videoteyp izliyor ve paylaşıyorlar. Elhak, YouTube raporlarında ayda dü bilyonı çok izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B almaçları hem bile B2C tüketicileri satın hava kararlarını videoteyp sayesinde veriyor. Video pazarlama marka ayrımındalığı oluşturur, dijital trafiği ve dönüştürme oranlarını fazlalıkrır. Blog yürekğine gömülü videolar, B2B ve B2C muhtevaerik pazarlama stratejilerinin senelerdir köşe taşı konumunda. Video onaylamak, yürekğinizi henüz çokça insanın görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube üzere üçüncü cenah sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve sosyal iletişim ortamı yayınlarınızda tanılamatmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşhamur özendirme edin. Videolarınız endamsız ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini hızla kaybediyor. Bu nedenle harika içinde ne olduğu ilişki çekici şekilde tutmak çok önemli. Içtimai medyada pazarlama Içtimai iletişim ortamı, belli başlı bir hedef kesime ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla aracısız ilişkilantı kurmanın harika bir yoludur. Hangi sosyal iletişim ortamı platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize bağlıdır. Facebook hala dünyanın en büyük sosyal iletişim ortamı platformudur. Twitter B2B almaçları ortada hala pop. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri ortada akılalmaz popülerdir. LinkedIn ise satın alıntı döngüsünün er aşamalarında B2B almaçları ile ilişkilantı yapmak muhtevain harika bir arazi. Her sosyal iletişim ortamı platformu farklı muhtevaerik türlerine sahip olsa da tümü bayağı videoteyp/suret odaklıdır. Bu nedenle muhtevaerik oluştururken bunları sosyal iletişim ortamı üzerinden kesinlikle feshetmek istediğinizi her mevsim bakış önünde bulundurun ve buna bakılırsa organize bünyen. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği muhtevain, pazarlamacılar var olan her platformdan en hayır şekilde anlamak muhtevain dijital pazarlama taktiklerini devamlı uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Eylül 2016’dan önce bulunan bileğildi. Zaman ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten henüz çokça etkili kullanıcıya sahip. Kısaca mesajlar (SMS ve MMS) E-posta ile pazarlama faaliyetlerinin birlikte endamsız mesaj, müşterilere ulaşmanın en aracısız yoludur. Amma sosyal medyada evetğu üzere mesajlar endamsız ve öz olursa aktif hale hasılat. Pazarlama ekipleri, ancak tekst muhtevaermiş endamsız mesaj hizmetlerinden (SMS) yahut videoteyp ve gif muhtevaerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama mesajınızı sunarken, farklı potansiyel müşteri ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize olanak tanılamar. İçeriğiniz ne derece kişiye özel hale gelirse o derece ilişki çekici evet, insanları cezbeder ve dikkatlerini vermelerini sağlar. Ancak, yürekğiniz hedef kitlenizin amaç ve ilişki meydanı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve dönüştürme muhtevain valör sunmalıdır. E-posta metinleri, giriş sayfaları, bilgelik görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, tekst mesajları, reklamlar, sav bültenleri, matbuat bültenleri, makaleler, bloglar ve dijital kez kartları üzere muhtevaerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), ancak tüm muhtevaeriklerinizde tutarlı bir ton ve mesaj olmalıdır. SEO ve PPC (yahut SEM) İyi bir taharri motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi yürekğini (saz sayfaları, bloglar vb.) optimize paha. Böylece, taharri sonuçlarında henüz erdemli sıralarda ve henüz sık görülür, yürekğinize trafik geriışı sağlanır. İyi SEO geriları, anahtar sözcük ve konu optimizasyonuna bağlıdır. Web yürekğinizde hayır mesafeştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve henüz çokça sözcükten oluşan ifadeler) yönetmek SEO’nuzu henüz hayır hale getirir, trafik ve dönüştürme dair henüz erdemli gerilar sağlar. Yüksek itibarlı üçüncü cenah sayfalardan uzvi bağlantılar yok etmek da konu sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri yürekğinize yönlendirmenin bir diğer yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda belli başlı bir bağlantıya mevrut her tıklama muhtevain ödeme bünyelır. Taharri motorları ve çoğu sosyal iletişim ortamı sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin muhtevaerik sıkıntısızışlarında sahnelenir. Taharri motoru pazarlama (SEM), büyük hüküm yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Muayyen anahtar sözcükleri arayan görüşmeçilere avantajlı bir konu konumunda pazarlama mesajları (tekst) ve ilişkilantı göstermesi muhtevain taharri motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi dizaynı ve pazarlama Web siteniz, genellikle potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla bildirişim kurduğu ilk bahsetme noktalarıdır. Harika bir web dizaynı, tüm dijital varlıkları tutarlı marka çkızılışmasıyla tanılamatabilir. üste web sitenizi taharri motorlarıyla henüz uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve dönüştürme nispetını (henüz çokça tıklama, kaydolma, vb.) fazlalıkrmalıdır.